Jak jednoduše zařídit svatbu?
Svatba je jeden z nejdůležitějších dní našeho života. Každý k ní přistupujeme po svém a naše požadavky, přání a sny se liší, ale jedno máme společné, chceme, aby ten den byl nezapomenutelný a my si ho maximálně užili. Ať už se jedná o malou nebo honosnou svatbu, je potřeba udělat určité kroky a přípravy. Jaké? To se dozvíte z našeho článku.
Do roka a do dne
Nepsaná tradice udává, že by se svatba měla konat do roka a do dne po zásnubách. Z toho vyplývá, že na zařízení svatby má dvojice rok. To je velká spousta času a svatba jde naplánovat a zařídit i za daleko méně času, důležité je na nic nezapomenout. Ideální doba je začít plánovat 6 měsíců před svatbou, minimálně však 3 měsíce před ní.
KDY, KDE, KDO
Základem každé úspěšné svatby je si odpovědět na tyto otázky:
- kdy se bude svatba konat
- kde se bude svatba konat
- kolik lidí a kdo bude na svatbu pozvaný
Symbolický datum, krásné počasí a zapamatovatelné cifry
Začneme se otázkou KDY. Termín svatby je klíčový. Ti, kterým je jedno v jaký den a měsíc se budou brát, si s termínem nemusí moc lámat hlavu, ovšem dvojice, která se chce brát v určitém ročním období nebo konkrétním dni a měsíci to bude mít obtížnější. Symbolická data jsou velmi rychle rozebrané a to stejné platí o pátcích a sobotách. Termín si tak zarezervujte dostatečně dopředu.
Na zámku, louce nebo radnici
S termínem je spojené také místo. Místo svatby je rozhodujícím prvkem celé svatby, odvíjí se od něj celý styl svatby, ale také její velikost, svatební catering i doprava či nocleh. Pokud celý život toužíte po svatbě na zámku nebo na hradu, upozorňujeme, že to nebude lehké s hledáním volného termínu a začněte tak s velkým předstihem.
Při plánování nebo hledání místa, tak zvažte jak se na něj svatebčané dostanou, za se vám tam všichni pozvaní hosté budu vejít a jestli bude nutné se přesouvat za svatební hostinou nebo bude možné v místě zařídit catering na svatbu.
Rodina, přátelé, kamarádi
Odpověď na poslední otázku kdo, je ta nejtěžší. Sestavit seznam hostů, které na svatbě chcete, bývá velmi dlouhý a škrtání je mnohdy těžké a skoro nemožné. Dobrým pomocníkem, je si na samotném začátku stanovit maximální počet a podle toho hosty sepisovat. Začínejte vždy rodinou, blízkými přáteli a pak podle počtu můžete seznam rozšiřovat.
Květiny, svatební oznámení, hudba
Když už víte, kde a kdy se bude vaše svatba konat, můžete nechat tisknout svatební oznámení a začít je rozesílat. Podle stylu místa konání a vašeho osobního vkusu můžete začít vybírat a zařizovat květiny, včetně svatební kytice, a výzdobu celého prostoru a místa svatební hostiny.
Nezapomeňte si také objednat hudbu, ať už DJ nebo kapelu, která bude umět zahrát vše co se vám líbí a rádi posloucháte. Zapomenout nesmíte také na fotografa, kterým vám váš velký den zvěční. Toho vybírejte pečlivě a prohlédněte si jeho dosavadní práci.
Jídlo, pití a zábava
Stále více lidí svou svatbu pojímá jako velkou party, kde se sešli se svými blízkými a chtějí si s nimi užít svůj den D. Proto místo klasické svatební hostiny volí svatební catering, kdy s se jim agentury postarají o jídlo, pití i obsluhu a finální úklid.
Někteří novomanželé také svým hostům připravují zábavný program a velmi se osvědčila barmanská show, kdy hosté uvidí nejrůznější triky s lahvemi, skleničkami a shakery a zároveň pak budou moci ochutnat světové vyhlášené drinky a koktejly.
Pak už chybí jen svatební šaty, oblek, snubní prstýnky a svědci. Přejeme nezapomenutelnou svatbu.
Komentovat
Warning: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /data/web/virtuals/30322/virtual/www/domains/ocimazeny.cz/wp-content/themes/glamour/single.php on line 55